you are in my heart
 
 
جمعه 23 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 12:3 ::  نويسنده : mohammad

zob6neyc5093nytzxzkg[1].jpg

 

...هر زمان برق نگاهت زند اتش به دلی ...

 

                 ...ای گل ناز از این سوخته خرمن یادار...

 

208[1].gif



نظرات شما عزیزان:

رکسانا
ساعت18:36---2 مرداد 1391
salammmmmmmmm xeily bahalle mer30 be manam sar bezan fgt nazar yadet nare

سوگلی
ساعت16:36---23 بهمن 1390
سلام عزیزم وبت خیلی قشنگه من لینکیدمت دوس داشتی منو بلینک با عنوان (سوال بی جواب)...
خیلی قشنگ بود مطالبت مرسیییییییییی


مینا
ساعت11:53---18 خرداد 1390
بياموزيم اگر کسي يادمان نکرد يادش کنيم، شايد او تنهاتر از ما باشد...

مینا
ساعت11:51---18 خرداد 1390
دلم تنگ است دلم تنگ است دلم اندازه حجم قفس تنگ است سکوت از کوچه لبريز است صدايم خيس و باراني است نمي دانم چرا در قلب من پاييز طولاني است

مینا
ساعت12:53---5 خرداد 1390
سلام داداشی.چه عجب وبت کامل بالا اومد!!بالاخره تونستم بیام نظر بدم!
قالبت خیلی قشنگه داداشی.منتظر پستهای خوبت بعد از امتحاناتم.
عجب !!!حالا این شکلکها بالا نمیاد!!!
امیدوارم همیشه موفق باشی داداش گلم


mer3deh
ساعت0:01---26 ارديبهشت 1390
بدجور عاشقیاااااا! پاسخ:چه کنیم دیکه مرسده خانوم بازم بیا

مینا
ساعت15:07---23 ارديبهشت 1390
نمی دونم که چرا هر وقت به تو می رسم ، نمی توانم از توبگويم.

برای گفتنت واژه کم می آورم. به هر حال ، بدان که بيشتر از اين حرف ها و واژه ها برايم معنا مي دهی



پاسخ:سلام گل من ممنونم ک سر میرنی آجی مینای خودم نظراتم واقعا قشنگو با احساسه بدجور ب کمکت نیاز دارم اگه تونستی 2شنبه یه ساعتی معلوم کن بیام ب خدا ضروریه دوست دارم آجی


مینا
ساعت15:04---23 ارديبهشت 1390
جايی در پشت ذهنت ، به خاطر بسپار که اثر انگشت خداوند بر همه چيز هست

مینا
ساعت15:02---23 ارديبهشت 1390
عکسشو بیشتر دوست داشتم خیلی قشنگه
گفتی کمکت کنم!؟چه کمکی دادا شی بگو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


عقل گفت که دشوارتر از مردن چیست عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان you are in my heart و آدرس just9lnino.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 21764
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1