you are in my heart
 
 
جمعه 9 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:5 ::  نويسنده : mohammad

پرسيد:

 به خاطر كي زنده هستي؟ با اينكه دلم مي خواست با تمام وجودم داد بزنم

"بخاطر تو" بهش گفتم به خاطر هيچ كس. پرسيد پس به خاطر چه زنده

 هستي؟ با اينكه دلم فرياد ميزد "به خاطر تو" با يك بغض غمگين گفتم به

خاطر هيچ چيز. ازش پرسيدم تو به خاطر چي زنده هستي؟ در حاليكه اشك

 تو چشمانش جمع شده بود گفت به خاطر كسي كه به خاطر هيچ زنده

 است.



نظرات شما عزیزان:

mer3deh
ساعت17:11---15 ارديبهشت 1390
سلام...مرسی لز لطفت!
آره خونه تنهام
پر سرعتم دارم...بده داریم یه کار فرهنگی میکنیم؟!!
لینکت کردم


مینا
ساعت9:13---14 ارديبهشت 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


عقل گفت که دشوارتر از مردن چیست عشق فرمود فراق از همه دشوارتر است
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان you are in my heart و آدرس just9lnino.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 87
بازدید کل : 21820
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1